Известие

Collapse
No announcement yet.

2.2 JTS Пали и гасне студена!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.2 JTS Пали и гасне студена!

    Здравейте колеги,
    Моля за мения. Имам следния проблем- двигателя е 2.2 JTS. Колата пали, вдига си нормални обороти и след 3 - 4 секунди гасне, все едно и свършва рязко горивото. Това го прави два три пъти и после се оправя. Ако подам газ при запалването, и задържа за около 5 секунди, този проблем го няма. Това се случва само когато е студена, когато е топла, паленето си е наред . Сипах добавка Бардал за прочистване и вдигане на октана и проблема временно изчезна, после пак се появи. Дали е възможно проблема да е в горивото ?

    Предварително Благодаря, с пожелание за Весели Празници !

  • #2
    Колега, на диагностика ходил ли си? Има голяма вероятност да е дебитомер, но без диагностика няма как да се каже със сигурност.
    (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

    Comment


    • #3
      Здравей колега,

      Ходих, казаха че дебитомера е наред

      Comment


      • #4
        А някаква грешка записва ли? Доколкото знам, 2.2 се случва да имат драма с инжекторите и помпата за високо налягане. Колега от Англия с тоя мотор каза,че е имал сходни проблеми и ги разрешил с добавка за почистване на инжекторите и смяната на свещите. Не знам дали ще ти е от помощ
        (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

        Comment


        • #5
          Мръсни дюзи.
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • #6
            Два пъти сипвах добавка за почистване на инжекторите, свещите са на 5000 км, но пак ще ги проверя и ще пиша. Благодаря !

            Comment


            • #7
              Разсъждения на лаик! Карам 2.0 JTS!
              Може ли да е температурен датчик, който да лъже, че колата е топла, когато всъщност е студена, а от там да впръсква по-малко гориво и да гасне?
              ДебиЛомера като живи данни ли го тестваха в движение или на място форсираха колата?
              Стар бензин, или застоял, пък бил и той с добавка?
              Мръсотии из резервоара, които понякога тръгват из горивопроводите?
              Чистенето май става с вадене на помпата от резервоара и парцал и гола ръка се бърка докъдето се стига.
              Работи ли стабилно без прекъсвания колата и форсира ли се добре? Питам, понеже това до много голяма степен определя читавостта на бобини и свещи. И изключва възможността /донякъде, според мен/ да смуче въздух отнякъде / и дебиЛомера да не го отчита/
              И значи, записани грешки няма?
              Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
              Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
              Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
                Мръсни дюзи.
                А тези дюзи подлежат ли на чистене (не с добавки) или направо смяна?


                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
                  Разсъждения на лаик! Карам 2.0 JTS!
                  Може ли да е температурен датчик, който да лъже, че колата е топла, когато всъщност е студена, а от там да впръсква по-малко гориво и да гасне?
                  ДебиЛомера като живи данни ли го тестваха в движение или на място форсираха колата?
                  Стар бензин, или застоял, пък бил и той с добавка?
                  Мръсотии из резервоара, които понякога тръгват из горивопроводите?
                  Чистенето май става с вадене на помпата от резервоара и парцал и гола ръка се бърка докъдето се стига.
                  Работи ли стабилно без прекъсвания колата и форсира ли се добре? Питам, понеже това до много голяма степен определя читавостта на бобини и свещи. И изключва възможността /донякъде, според мен/ да смуче въздух отнякъде / и дебиЛомера да не го отчита/
                  И значи, записани грешки няма?
                  Това със засмукването на боклуци от резервоара е малко мит. Реално горивната помпа смуче от кошничката, която се пълни от най-ниската част на резервоара. Идеята на кошничката е когато горивото е малко в резервоара при разклащане на автомобила двигателя да не остава без гориво.

                  Comment


                  • #10
                    Различни хора,различни навици...

                    Имам един познат на който горивото в резервоара му е все на минимума, независимо каква кола кара.Като започне да клати обороти, да гасне, да прекъсва все бензиностанциите са му виновни...

                    От такъв и клечки за зъби не си купувай - не се знае дали не са 10-та употреба...
                    Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 22:58.
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                      Различни хора,различни навици...

                      Имам един познат на който горивото в резервоара му е все на минимума, независимо каква кола кара.Като започне да клати обороти, да гасне, да прекъсва все бензиностанциите са му виновни...

                      От такъв и клечки за зъби не си купувай - не се знае дали не са 10-та употреба...
                      Не разбирам какво целиш с този коментар ?

                      Comment


                      • #12
                        Съгласен съм, че няма проблем да се кара с малко гориво, и че помпата се охлажда по същият начин.
                        Дори самата кошница стои в нещо като легенче, което успява да събере гориво, дори в целият резервоар да има само 3-4л.
                        Просто е мислено от инженери. Резервоари за коли не се произвеждат от вчера.
                        Ако имаше значение, в книжката на колата щеше да пише - не оставяйте колата с под половин резервоар освен ако не е крайно наложително.
                        Аз съм минавал 200км извънградско на лампа със 159.
                        Сигурно съм вандал, горката помпичка.
                        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                        Comment


                        • #13
                          Колата се форсира идеално. Ще проверя и температурния датчик, и ще пиша .

                          Comment


                          • #14
                            Аз също съм за дюзи ...
                            Има начин да се почистят в домашни условия
                            Повечето ще им е смешно ..

                            Вземаш батерия от УПС 12В или акумулатора правиш си преходник с маркуч от голям флакон с WD към дюзата и пускаш налягането към дюзата .. с упс-а/акумулатор .. цък цък цък кабелчето на клемата да е като реле ..

                            Така изчистих моите на 145 като ми се скъса цедката в резервоара и напълни реиката с боклуци, а дюзите до горе.

                            * знам, че не е професионално и ще се забавлявате, но на мен ми помогна.
                            3 години след това, колата е в движение без никакви проблеми.
                            - в началото дюзите капеха и пръскаха струя .. накрая правиха WD-то на изхода като мъгла.

                            След като ги монтирах и си прочистих горивната система всичко е наред.
                            Няма да навреди, може да помогне.
                            Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                            Comment


                            • #15
                              Благодаря колега!
                              Ако са дюзи, би трябвало колата да прекъсва и когато е топла, а тя върви добре. Проблема е само когато пали студена .

                              Comment

                              Working...
                              X